Dostawa i odbiór zamówień

  1. Dostawy towarów zamówionych w sklepie FrontGarage realizowane są na terenie całego kraju.
  2. Towary objęte zamówieniem dostarczane są do Klienta za pośrednictwem:
    • firmy kurierskiej(przesyłka kurierska)
    • poczty Polskiej (paczka pocztowa)
    • odbiór osobisty zamówionego towaru w Naszym sklepie w Swarzędzu/k. Poznania na ulicy Wybickiego 1.
  3. Odbiór przesyłki od firmy spedycyjnej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
  4. Transport towaru oznacza jego dowiezienie pod wskazany adres bez konieczności wnoszenia.
  5. W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do niezwłocznego sprawdzenia towaru. Ewentualne uszkodzenia zewnętrzne należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktować się z pracownikiem sklepu. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę i spisanie „Protokołu Szkody”.
  6. W razie niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem Nabywca powinien odmówić przyjęcia niezamawianych produktów i niezwłocznie powiadomić o tym obsługę sklepu internetowego FrontGarage.
KONTAKT:
FrontGarage, 62-020 Swarzędz ul. Wybickiego 1
Tel: +48 513 500 275
NIP: 7772746565

Nasza Lokalizacja: